Jul/Nyår

Detta kommer att bli ett riktigt långt inlägg! :D
Inlägget kommer innehålla min julledighet!
 
Vi kan ju börja med hur mina fransar blev!
 
 
 
 
Tjejen som gjorde mina fransar heter Sabrina och hon var väldigt duktig så jag ska fortsätta gå till henne!
Hon var lika gammal som mig och det är ju skönt då har man ju lite att prata om under tiden eftersom det tog ca 2tim.
 
Här har ni hennes nr: 076 - 084 87 847
 
 
 
Sen var jag och Alex på födelsedagsfest! :)
 
 
Och så såg vi ut då! :) Alex hade på sig den fina tröjan han fick av mig i julklapp! :)
 
 
 
Nu går vi över till min jul med familjen! :) <3
 
 
 
 
 
 
Spelar spel med mamma och Tobias!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mums!
 
 
 
Nicke öppnar paket!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Julmat!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mammas gran! (min var finare;)
 
 
Var tvungen att ta kort på paketet jag gav till mamma för jag tckte jag hade slagit
in de så fint!;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här kommer några av mina paket
 
 
 
 
 
 
 
Fick en kamera av Alex! :D <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Myskväll med mamma!
 
 
 
 
 
Damp! ;P
 
 
 
Hälsade på pappa! :)
 
 
 
 
Så här ledsen var Alex för att jag inte firade jul med honom!! Aww! <3
 
 
 
 
Juldagen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Göteborg och nyår!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På nyår var vi på Universeum!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Å vad roligt en apa!
 
 
 
Den kommer mot mig, fett rädd!!
 
 
 
 
 
Okej jag måste väl spela cool!
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni alla har haft en underbar jul och nyår för det har jag! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0