Kläder/lek

Idag skulle jag börja 1timme tidigare men jag tog liiite fel på tiden så jag hade 1timme på mig att springa runt på stan.
 
Hittade denna på www.ginatricot.com för 199:-
 
 
Fett snygg va den men ekonomin är inte den bästa och det va typ "nyheter" på gina så den borde vara kvar till jag får in lite mer pengar på kontot! :)
 
 
 
Sen gick jag in på www.hm.se och hittade denna fina sommarklänning! Den fanns bara en kvar och den var på rea och kostade 200:- alltså hade jag inget val, var bara att köpa! ;)
 
 
 
 
Hittade detta i en hundtidning jag köpte, det är ju sjukt! :O
 
 
Klart som fan att hunden lider!
 
 
På jobbet kör vi en liten lek jag får ett kort från spelet Våghals2 om jag säljer. Och så får jag dela ut det till den jag vill, och Izabella Hedberg fick äran..
 
Här visar hon upp hur nära sitt kön hon kan komma med tungan! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0