Recept

Gårdagens recept!
 
Kyckling med pasta!
 
2st kycklingfilé
1st gul paprika
1burk majs
2dl creme fraiche
1tsk sambal oelek
1msk tomatpure
curry,salt, peppar.
 
gammeldags makaroner
 
Jag tärnade kycklingen och stekte den med salt och peppar. När kyckling är genom stekt så hade jag i paprika och majs och stekte på det lite lätt. Blanda ihop creme friche, sambal oelek, tomatpure och kryddorna. Häll sedan det i stekpannan och värm upp det tsm med kyckling,paprika och majs.
Häll sedan blandningen över den kokta pastan och servera!
 
Detta recpet kom jag på själv! Jag tog det som fanns hemma och det blev faktiskt jättegott tyckte både jag och Alexander!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0